Waar staat VIVID voor?

De wereld is groot genoeg om te vinden dat massa kassa is, maar als dat je grote idee is zit je misschien niet op de juiste website.

Ik help je liever om het te doen zoals “La Buvette”, een authentiek wijnbarretje in Parijs. Simpele gerechten met goede ingrediënten, ontzettend lekkere wijn, een gelimiteerd aantal tafeltjes en een enkele Française achter de bar die last van de warmte heeft.

Haar bezwete voorhoofd deppend stond Camille ook te kijken naar een rij wachtende mensen voor de deur. Die stond er niet omdat een halfnaakte influencer ze had opgetrommeld, maar omdat de witte bonen in citroenolie fantastisch zijn met de licht bruisende natuurwijn die ze, ondanks de warmte, glimlachend voor je inschenkt.

Het succes van dit tentje is niet alleen wat de Fransen een zekere: “je ne sais quoi”, noemen. Want marketing doen ze echt wel. Ze doen dat zelfs heel goed, met een allesomvattend verhaal dat totaal in lijn is met de gerechten, de wijn en de hele sfeer van het zaakje. Joie de vivre en oprechtheid in alles wat ze doen en zeggen. En daarom werkt het.

Oprechtheid inspireert vertrouwen. Uiteindelijk gaat het er voor een groot deel om of mensen je vertrouwen met hun tijd en geld.

Joie de vivre, ofwel levendigheid, is aantrekkelijk en aanstekelijk.

Wanneer je oprechtheid en levendigheid als merk uitstraalt ben je goed bezig.

Dit is wat ik wil doen. Verhalen maken en vertellen die geen ruimte overlaten voor twijfel over de oprechtheid van jou en/of je merk.

Samenwerken?